آرزوها
آرزوها



    افشین

« تو » را همین گونه که هستی

« دوست دارم » !!

وجودت ، شیرینی خاصی به لـحظه هایمان می دهد !!

آسوده باش محبوب من !!

من خریدار اخم های تو نیز هستم ...

 

محبوب من !!

با تو که قدم می زنم

همه جای این سرزمین را

بهشت می بینم !!

 

شب ها که همه می خوابند

تازه دیوانگی من بیدار می شود !!

 

بیا کمی قدم بزنیم !

چیزی نمی شود !

فقط کمی دیوانگی مان بیشتر می شود !!

 

ساعت ، یک نیمه شب است !!

"و آنگاه ما بخاطر همه ی ستارگانی که برای هم شمرده و چیده ایم

به رؤیـــا رفته ایم" ... !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 17 دی 1388برچسب:, ساعت 9:5 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar